Thursday, December 4, 2014

פותחים שולחן





ובכן, אם להודות על האמת, בישול מעולם לא היה הצד החזק שלי,
יתירה מזאת, על אף שאני גרגרנית מדופלמת, 
יש בי איזה ציניות וקצת חוסר בטחון לטרחנות סביב אוכל.
יכול להיות שזה קשור בעובדה, 
שמביכה אותי העבודה וההשקעה, שבאה לקיצה בביס אחד...
יאמר לזכותי (או לזכותם), שתמיד התברכתי בחברים בשלנים,
כך שאין מה לדאוג, אני די מסודרת בשבתות וחגים:-)

מצד שני, גדלתי לאמא בשלנית מדהימה,
(זוכרים את הפולנייה שעברה ניתוח להסרת עדה?)
ובכן, אמא שלי, היא כזאת שאופה לחמניות ביתיות, 
אלופה בעוגות גזר בריאות, מרהיבה בעוגות גבינה,
משקיעה בסלטים מבושלים, מלהטטת בבשרים ועופות, 
מתקתקת ארוחות, בקיצור, מלכת המטבח.
ואם לא די בכך... הרי שהצד הצפון אפריקאי החם והנלהב, 
הביא הרבה חדוות אירוח לחיי, ולמד אותי,
ש׳יש מסיבה....משמע אני קים!׳


מה עושה מי שחובבת אירוחים ומסיבות אוהבת אדם
אבל מנהלת מערכת יחסים מורכבת עם המטבח?
ובכן, די פשוט,
אני מתמקדת במעט מנות שאני מיטיבה להכין, 
(כאלה שמשך ההכנה קצרצר...! לא מסובך, לא מלכלך....
ועל הדרך, ומזהירה את כל חברי,שיש לי סך של חמש ארוחות,
אחר כך אני פשוט חוזרת על עצמי), 
מעניקה תשומת לב מירבית להגשה. 
ו... הכי חשוב!
יש לי פנקס טלפונים, שלא מבייש אף אמרגן;-)
והיום, תגידו תודה!
החלטתי לחלוק אתכם את כל ההמלצות,
לבשלניות, לאופות, לכל הבלבוסטעיות המקומיות,
וכבונוס, הצצה לשולחן הפרטי שלי,
שיהיה לנו רק בשמחות ובאירועים.






עדי מתוקים
עדי, כשמה כן היא, מתוקה אמיתית.
והכי, הכי אני אוהבת כשהיא עושה לי אירועים.
מימונות, מסיבות חנוכה או בת מצווה. היא פשוט אלופה,
הכל בכל בשפע, באנינות ובסטייל. 
היא תביא, תסדר, תערוך שולחן ממגזין, 
בשקט, בחיוך ובנועם הליכות,
בלי פלצנות ובלי עניינים, 
עונג של אירוח!
 



אמא
הדר ודליה פתחו את הקייטרינג הנפלא הזה בשנה האחרונה. 
הכל בכל טרי, אורגני, בריא ואנין,
ויש להן אפילו אתר ובלוג מקסים ומסוגנן.
ואם יורשה לי גילוי נאות, מאחר והדר היא חברה,
זכינו לטעום את מנות הבית, עוד בטרם הגיעו לתפריט,
ומאחר ואני לא ׳הנחתום׳, אז יורשה לי להעיד על העיסה,
שהיא לעילא ולעילא...!
סלט קינואה מושקע, מבחר סלטי אמא, 
דגים, קציצות בפירות יבשים,
ועוד המון, המון דברים טעימים!





טל  Eva Sweets
הבבקות של טל, מאיימות דרך קבע על הדיאטה שלי,
במאפייה אמיתית בפאתי Mountain View,
 Eva Sweets, הוא מקום שאי אפשר לעמוד בריח שלו!
טל מפליאה להוציא תחת ידיה, חלות נהדרות, עוגות מדהימות,
וגולת הכותרת, סופגניות...! 
זה לא בכדי, שהיא הפכה לכרטיס הכניסה שלי לאירועים בסגנון,
׳אני אביא עוגה...׳,
ועכשיו, אם יורשה לי סוד קטן, 
אני תמיד מבקשת מטל, עוד עוגה שמרים, שתהיה לי בפריזר להקפאה,
כך, שלא, לא, לא תפתיעו אותי לעולם,
עוגה תמיד יש, והקפה עלי.





ענת ורונסקי
לענת התוודעתי בזכות חברה, התוודעתי והתאהבתי! 
במה?
בניחוח הצרפתי, בסטייל ובטאץ׳,
הכל כך ייחודיים לה לענת.
אירועים עם שיק,
תמיד בכיף, תמיד עם חיוך ועם השקעה,
כל אירוע הוא חגיגה!




נשנוש Nishnush
דורון ויעל מנשנוש הן נשות אשכולות, בין סדנאות לחגים, יצירה ואמנות לילדים,
לצד אפייה מפתה של עוגיות שמרים, אלפחורס, ואוזני המן בעונה,
מדהימות, אמרתי כבר?



איילת נוחי
את איילת נוחי כולם מכירים, פשוט כי היא עושה יופי של אירועים,
עם צוות מיומן, כלים קטנים והרבה סטייל, איילת בהחלט יודעת לפתוח שולחן.
מוס שוקולד (שא׳ מכור לו...) סנדויצ׳ונים, 
פלטות גבינות יפהפיות, פירות בסידורים מרהיבים,
איילת היא באמת מאוד, מאוד מיוחדת.



הבהרה,
אין לתמונות קשר עם הדמויות:-),
מכורה לכל הנשים המופלאות האלה,
מלכות המטבח, הבישול והאפיה,
בעמק כשלנו, יש מקום ותיאבון לכולן!
ובעודי כותבת את הפוסט,
עולה במוחי רעיון, לסיור טעימות,
מה אתם אומרים?




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.