Thursday, January 31, 2013

מכירים את גברת perfection ?


ובכן יש לי שכנה כזאת.
המכונית שלה תמיד מבריקה, מחליקה על הכביש בשקט וסטייל.
בתא המטען, שקיות הקניות עומדות למסדר.
בגראג' שלה יש חדר כושר,
והיא מדוושת על האופניים במרץ מדי בוקר.
לילדים, היא מגישה ארוחה חמה לפחות פעם ביום,
הכל אורגני, בריא, gluten free לצד מיץ ירקות סחוט טבעי.
היא מתנדבת בבית הספר, בגן הילדים וגם בבית יתומים מקומי.
כן, כן, כל זאת לצד עבודה במשרה מלאה וקריירה מצליחה.
היא לבושה תמיד לפי צו האופנה, שיערה עשוי בקפידה,
בלונד דבש עם עיניים כחולות (אלא מה?!)
שיניים צחורות וחיוך ׳קולגייט׳ מרשים.
היא אף פעם לא מתעצבנת, תמיד מדברת בשקט,
היא שקולה ומתוחכמת, עדינה, נדיבה  וכובשת.
היא סקסית, היא ספורטאית, היא מצחיקה 
וגם אינטליגנטית ועניינית, הכל במידה. 
היא מארחת, היא מתארחת, היא מדגמנת זוגיות לוהטת.
בשעות הפנאי, היא תופרת, מעצבת, מציירת, אופה ומבשלת.
היא חברה נפלאה, מוצאת את הזמן לשיחות נפש, 
תמיד יש לה עיצה טובה,
היא מגישה מרק חם, כשמי מחבריה נופל למשכב,
אופה עוגות יומולדת, מקפידה לברך באופן אישי,
ואלופה במתנות בליגת ׳בוטיק׳.
היא אמא, רעיה, בת, דודה, גיסה, 
כלה ואחיינית, ואת כל מגוון התפקידים,
היא ממלאה ברצינות תהומית.

 
 
עכשיו, כולכם מבינים למה היא אף פעם לא תהיה חברתי היקרה,
אני פשוט מתפלצת ממגוון הכישורים, מההספקים והעשיה.
והשבוע, כשהתלוננתי על שכנתי המוכשרת, ענתה לי אמא אחרת,
שגם אני, לפעמים כך נתפסת.... הסמקתי קלות, אבוי לבושה,
מיד קלטתי, שמדובר בעלבון ולא מחמאה.
אז לבן על גבי שחור,
אספר לכם בזה הבלוג, שהכל בדיה ואין להאמין לאף מילה.
אני מחפפת, מתעצבנת וכן, גם צועקת, 
ובבוקר, אני רחוקה מלהיראות זוהרת....
המכונית שלי מאובקת, בערבים, אני פשוט מעיפות נזרקת,
ולפעמים אני מתעצלת, ולא, אני לא תופרת,
אפילו לא כפתור, ולא סרט,
אני רחוקה מלהיות מושלמת, פשוט כי בחרתי להיות מאושרת!

2 comments:

  1. אל תסתכל בקנקן, אלא בתוכו בלבד
    או אולי לפי שייקספיר: כולנו שחקנים והעולם במה גדולה
    אנו משתדלים לעשות את המיטב, לפעמים זה מצליח לנו יותר ולפעמים זה מצליח גם פחות
    העיקר, זה הרצון והמוטיבציה
    שבת שלום

    ReplyDelete
  2. Yes, I used to know Ms. Perfection. She was my friend until I got tiered of feeling inferior in comparison.
    BTW - she wasn't really perfect. She just made a huge effort to appear as one. In my opinion a huge waste of time. I cheer to the rest of us; imperfect women!


    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.