Thursday, November 1, 2012

החיים הם רצף של תקלות



כך א׳ נוהג לשנן לי השכם וערב,
כשאני מתלוננת, על תקר בגלגל, על איחור של השרברב,
על מחלות ילדים ושאר תלאות החיים.
החיים, הם אכן רצף של תקלות
אבל גם רצף של אירועים שמחים,
רגעים מרגשים, זמנים טובים, חוויות,
טיולים, אהבות, דברים טובים.
זה כמעט לא אנושי, לא להתבאס מתקלה,
ואני מודה ומתוודה, שאני חוטאת גם בזה
ולא רק בכתיבה.



בתקלה האחרונה שאירעה לי, 
ביוב סתום ומערכת ניקוז לא מתפקדת, 
עולה על גדותיה עם ריח בהתאם ומראה לא מלבב,
בבוקר חנוכה, כשבו בערב, מסיבה רבת משתתפים מתוכננת....אולי זה בזכות השפעת ברזיל דאז,
מצב הרוח המרומם והחיוך העמיד,
אינני יודעת איך זה קרה ומה הסיבה,
אבל בפעם הראשונה בחיי, הצלחתי לפתור את הבעיה,
בלי הכעס, העצבים, התלונות, 
וכל אותם שותפים טבעיים לתקלות.
בחרתי, להתרכז במסיבה, באורחים, בתוכנית, באוכל, בשמחה.
וראה זה פלא, זה עבד.
בעזרת שרברב מיומן, 
הסדר בא על מקומו בשלום,
ואנחנו, התפננו בערב לחגוג.




תזכורת קלה, לעובדה, שהחיים הם אכן רצף של תקלות.
אבל אם אנחנו נכנעים לכך או לא,
זה כבר בשליטתינו ואחריותינו המלאה. 
ועכשיו משימה לקהל הרחב, 
(בין המשתתפים האמיצים, יוגרלו קפה ועוגה;-)
מי מתנדב להזכיר לי את הכלל בתקלה הבאה?

אה, ושויץ קטנטן...את הקינוחים הצבעוניים, הכנתי במו ידי, הם עונים על קרטריון שרון, פשוטים, מהירים ומרשימים המון, מי רוצה את המתכון?

1 comment:

  1. פילוסוף יווני מהתקופה הקלאסית אמר כי החיים של כל פרט מתאפיינים ע"י אינטרפרטציה שאנו נותנים לאירועים שקורים במהלך חייינו. העובדות לא תשתננה לעולם, אולם כל אחד יתרגם עובדות אלה לדבר שונה וזה סוד ההצלחה

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.