Thursday, August 6, 2015

פוסט יומולדת






,העוזרת הבריזה הבוקר
.ביום בו הייתי זקוקה לה הכי
,כך, שכשאמא שלי התקשרה לברך ולשאול מה אני עושה
.א׳ סיפר לה שאני עם מגבוני ליזול מנקה את האסלה
.אחר כך, הוא ביקש לשאול איך ארצה לבלות את היום שלי
,ואני, חשבתי, והתאפקתי ולא אמרתי
,שהכי הייתי שמחה אם הוא ישתלט על הכביסה
,שמבקשת כבר שלושה ימים להטביע אותי
.וגם די מצליחה
,ללא מילים, הוא קלט את התמונה
,וכעבור שעה
 ,כבר היינו מסובים לסשן יומולדת, כל המשפחה
.בבית קפה מפונפן, בחצר חיננית וארוחה נפלאה

,א׳ על תקן מש״קית החוו״יה
.מנהל בחוכמה ובחוש הומור את השיחה
ש לנו מנהג נחמד במשפחה, אין מתנות באירועים
.אבל חייבים לתת ת׳נשמה בברכות ואיחולים
 ,הוא שואל את הצאצאים מהי התכונה הכי נהדרת
.שקיבלו בירושה מגברת יומולדת
,אותי הוא שואל, מה למדתי בארבעים וחמש שנות חיים
.על מה אני מתחרטת, במה אני גאה, ומה אעשה בשנה הבאה
,ואם יש רגע שאנצור מאותו בראנץ׳ מופלא
,זה הרגע המתוק
,שהסנדוויצ׳ית, כיחכחה בקולה
,והקריאה לי את הברכה הבאה
:לא לפני שאמרה
,׳אמא, אני מצטערת אני לא כותבת יפה כמוך
אבל זה נכתב מהלב, באמת׳




אמא
 birthgiver
אימוש
Maman(מאמון)
favorite mother
,כל כך הרבה שמות לאמא אחת
.וכל שם אומר משהו על מי שאת

birthgiver
האמא שמתקתקת. שמשדרת, שבודקת, שכל מה שאנחנו צריכים יקרה. עובדת ללא הפסק ותמיד הכל רק מאהבה

 אימוש
,האמא העדינה. המחבקת. המנשקת
האמא שמקשיבה לבעיות שלי ומחזקת אותי כשאף אחד אחר לא יכול

favorite mother
האמא המיוחדת. הבלוגרית. האמנית שמסתכלת אל העולם כיצירה, האמא המעוררת השראה

Maman(מאמון)
האמא המצחיקה, האופטימית, האמא שלפעמים חוטפת ז׳ננה, אבל רק לטובה
.האמא שאוהבת לחיות את החיים ולטייל

אמא
  קצת birthgiver.  קצת אימוש. Maman מאמון קצת favorite
mother
קצת מכל דבר

אז אמא
בקיצור אני מאחלת לך שנה מדהימה, שהאור שיש לך בעינים תמיד ישאר שם 
.שתמיד תהיה לך שימחת חיים. ושתמשיכי לאהוב ללא הפסקה




,חזרתי הבייתה

,וחשבתי לעצמי, היא כותבת הרבה יותר יפה

 !...ועוד בעברית

,בינתיים, א׳ תקתק ת׳כביסה בלי מילים

,אתם שלחתם לי ים אהבה ואיחולים

,חברים נאספו לחיבוקים אמיתיים

!יש אלוהים

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.