Thursday, May 7, 2015

הדואר בא שלשום






באוטו הלבן ולא האדום,
(ככה זה באמריקה:-), 
הדוור צלצל פעמיים בפעמון הדלת,
וביקש אותי לרדת ולחתום.
ואני בקיטורים משתרכת יגעה אל הדלת,
מצפה לעוד חשבון לשלם, 
לעוד טופס למלא,
לעוד משימה לתקתק.
מה כבר מגיע בדואר בימינו שלנו...?


הלב שלי פועם בסקרנות למראה המעטפה הלבנה,
הוא פועם בחוזקה יתירה כשאני מזהה את כתב היד,
כתב ידה של חברת ילדות אהובה,
זאת שחברי ה׳חדשים׳ מכנים בהערצה, ׳רונית האמנית׳.
אגב, רק עם חברי ילדות אהובים, אני מרגישה כך, 
איך גם ממרחק של שנים,
אני זוכרת את מספר הטלפון בבית ההורים, 
את הסיפור המשפחתי, את שמות האחים,
איך אני מזהה את כתב היד, את צורת הבהונות,
איך אני קוראת אותה כמו ספר פתוח, 
מרגישה אותה מרחוק.....


מאחורי המעטפה, על מדבקה לבנה,
בכתב יד, קצת עגול, קצת נטוי על הצד,
ועם ׳ע׳ מדפוס בתוך אותיות בכתב,
כתוב:
' שרוני, אוהבת אתכם, 
מחכה לשמוע מה דעתכם.....
חיבוק
רונית׳
Shado art the moment 
בעיניים דומעות, אני פותחת את המעטפה, 
שם, נחה לה בתוך אריזת קלקר,
המתנה הכי יפה שאי פעם קיבלתי.


אני נדהמת לגלות יצירת אמנות מופלאה,
שמבוססת על דיוקן של הקטנה,
ברזל דקיק, מייצר פסל תלת מימד,
שמשחק בגאונות עם אור וצל,
ומייצר אמנות מעוררת רגש ומחשבה,
שמשתנה עם תנאי האור והשעה.
אני מתבוננת ביצירה בהשתאות,
אני רואה את הסקרנות בעיניה של ילדתי,
את התום, את הרכות, 
הלב שלי עולה על גדותיו באהבה,
לילדתי אבל גם לרונית שלי,
שכמו תמיד, ב׳נונשלנטיות׳, 
מעבירה לי ים אהבה,
כשביננו, מפריד אוקיינוס רחב.
איך היא תמיד מצליחה להפתיע אותי,
לשמח, לדייק בנתינה?
איך היא הצליחה,
לתפוס עבורי/עבורינו, 
בכשרון ויצירתיות,
את הרגע, 
ולהעביר אותו תהליך של נצחיות.


ולמה אני מספרת לכם את זה? 
כי אם גם אתם כמוני, אוהבים לתת ולדייק בנתינה,
ואם גם אתם מוצאים עצמכם, מתקשים ברעיונות למתנה,
מה קונים למי שיש לו הכל?
מה מעניקים ביומולדת או ביום נישואים עגול?
איזה מתנה היא באמת לתמיד?
איזה מתנה היא בליגת בוטיק?
ואיך בוחרים משהו שווה, 
כזה שמעורר רגש?
מחשבה? שמראה אהבה?
אם גם אתם מחפשים עיצוב ייחודי לבית,
שיהיה לא רק אישי אלא גם מתוחכם ויצירתי, 
כזה, שאין לאף אחד,
כזה, שיש בו תוכן, רוח ואמירה,
אם גם אתם מתחבטים בנתינה,
שיש בה יותר מסתם ׳מתנה׳.
שלחו לרונית מייל ותמונה,
(baronitba@gmail.com  
054-7871354   Ronit Bachar)

תשורה עם השראה,
מעשה ידי אמן,
תעשה את דרכה אליכם,
ואל תשכחו לשלוח חיבוק חם, 
מחברת ילדות אוהבת, 
בקצה השני של העולם.





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.