Thursday, May 24, 2012

דוגמנית על




הכל התחיל לפני כחודש וקצת, 
כשרונית מה ICC, ביקשה אותי לדגמן,
בתצוגת אופנה מקומית במהלך חגיגות יום העצמאות.
היא שיחדה אותי ב׳שטוחים׳, בייגלה פריכים ומלוחים,
הפעילה עלי לחץ חברתי,
'אין לך מה להתלבט',
׳נועה, כבר אמרה כן׳,
מיד השבתי בחיוב,
כעבור שניה, התחרטתי.
כבר היה מאוחר מדי לסגת.....

אי אפשר להגיד ׳לא׳ לICC, עם העבודה המדהימה שהם עושים.
אי אפשר לסרב לבגדים של RUTI, שהם באמת, יצירת מופת,
וגורמים לכל אישה להרגיש יפה במיוחד,
וחוצמזה, הגיע הזמן, לבעוט שוב וחזק, בComfort Zone המקולל,
שמחליש אותי, ושם אותי על טיס אוטומט.
אז השבתי בחיוב.

רק שרונית שכחה לציין, שעידן רייכל בכבודו ובעצמו, 
יופיע בחינם, לפני.
תרגום בגוף הסרט, הווה אומר, שכל העמק, יתצייב,
ואם בניתי על נוכחות רופפת, אזי טעיתי, טעות מצערת. 

חודש עבר, לא ירדתי את מה שהבטחתי לעצמי לרדת לפני התצוגה,
בינכם לביני, בטח עוד הוספתי אי אילו קילוגרמים למשקלי. 
שוב מאוכזבת מעצמי, פוצחת כל יום בדיאטה חדשה,
ובסיומו, נוזפת ומתרה, נו הבנתם, אין הצלחה.

יום לפני, כאב ראש טורדני ומציק, וחשש מתגנב לי ללב, 
אני כנראה לחוצה כהוגן מהמעמד,
באמת התנסות חדשה, ואני בענייני דוגמנות,
לגמרי ירוקה.

שעה לתצוגה, ואנחנו בעיצומן של הכנות, הבנות מודדות,
מאפרות את פניהן קלות, 
אני מתבוננת סביב וליבי מתמלא גאווה, יש לנו קהילה מופלאה.
נשים בהחלט מרשימות במגוון גילאים וגזרות,
עומדות על המסלול לעלות. אחוות נשים כזאת לא ראיתי מימי, 
איזו ׳גאוות יחידה׳, התלהבות, כוונה
ו....ההתרגשות בשיאה.


שניה ל...
המוסיקה והקצב,
האדרנלין גועש,
דוכן מרגריטה מאחורי הקלעים, בהחלט היה עוזר.... 
אני עולה עם הרבה טקס בישבן,
מנופפת לקהל בשמחה רבה,
מזהה פרצופים אהובים,
והפלא ופלא, אני נהנית,
זה לא מכאיב, לא מביך
אלא ממכר וממריץ. 

א׳ בשמיים והקטנה כפליים,
הגדולים, יודו אחר כך, שבסולם מבוכה,
זה לא היה נורא.
הלב גואה,
 I'm walking on sunshine,
קריאות עידוד, 
מחיאות כפיים סוערות,
שאפו, עשינו זאת!
אה, ואין תמונות אמת, מפאת הפאדיחה,
וגם, כי עם יד על הלב,
מעולם לא הייתי דוגמנית על,
וגם לא אהיה.

1 comment:

  1. אני מתלבט איך להגיב. אם אומר שזו הייתה התנסות נחמדה, יאשימו אותי במשוא פנים, ואם אומר שנכנסה בך רוח שטותית אזי יאמרו כי הפרגון אינה תכונה חזקה אצלי
    אז,החלטתי להגיב פוליטיק קורקט ולאמר : זהו נסיון מענין
    מכל מקום,גם כך וגם כך, ההופעה מבטא הרגשה קלילה ושמחה. מה עוד שהמשפחה שותפה
    תעשי הרבה כייפים! מגיע לך

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.