Thursday, January 12, 2012

הצעות שאיני משיבה ריקם






סייסטה גנובה ביום חול
ושלאף שטונדה של שישי בצהריים,
קפה או lunch עם חברה טובה או שתיים,
דייט עם א׳,
חופשת בנות,
חופשה זוגית,
חופשה משפחתית,
(לא בהכרח לפי הסדר הנוכחי,
לפי איך שיוצא ואיך שמתאים..)
נסיעה ליעד רחוק וקסום במיוחד,
סיור אורבני בעיר תוססת ומלהיבה,
טיול טבע ממריץ אך מרגיע באותה המידה.
ספר חדש שזה עתה הפציע ונראה מאוד מבטיח....
לחם חם שמהתנור מריח,
סרט ופופקורן בערב חורפי,
שיחה טובה עם אחד הילדים,
מסלול הליכה בחוף הים,
כוס יין לצד ארוחה,
הצגה ישראלית מקורית,


זמן חברים איכותי בכל ההרכבים,
מסיבת ריקודים,
ההתרגשות לפני מסעדה שזה עתה נפתחה,
קומזיץ בערב קר, כמו בתנועה.
שירה בציבור,
מקלחת חמה,
הופעה בזאפה אחרי ארוחה דשנה.
קונצרט בקיסריה לאור הלבנה,
עוד זוג נעליים,
שוק פישפשים,
שינה מתוקהההה....



כוס קפה חם ומהביל,
שיחה עמוקה ותובנות עם דור ההורים,
מטבוחה חריפה במידה מבית היוצר של אמי האהובה,
(או של יעל מאור, האלופה!)
שוק איכרים עם סלסלה מלאה כל טוב,
סדרת טלויזיה שגורמת התרגשות וסקרנות.
תערוכה חדשה,
הרצאה מעמיקה, שמשנה דפוסי חשיבה,
חנות מעוצבת,
זר פרחי בר 
ושוקולד יקר....
חיבוק
ומילה טובה,

זה כל מה שאני רוצה....


2 comments:

  1. החיים הטובים הם כאן ועכשיו. להנות מהרגע העכשוי מבלי לדחות את ההנאות לעתיד לבוא, לעת אחרת
    זו כל תורת ההנאה והאושר על רגל אחת וכה מעטים מיישמים זאת במלוא מובן הכוונה
    כמו תמיד, התיאוריה ידועה בדרך כלל אולם העשייה קשה יותר
    יבורכו,יהנו וישמחו כל אוהבינו
    לשונאינו, אני מאחל כי תשתנה דרכם ויעברו לצד אוהבינו, אמן אמן

    ReplyDelete
  2. מקסים במיוחד!
    אני חושבת שהדברים שכתבת הם הפנטזיה הפרועה של כולנו, אבל לא כולם אפשריים במציאות המורכבת שבה אנו חיים.
    אני אומרת כבר שנתיים שאני אפתח את המפה ואצא לי לאיזה טיול נחמד בחו"ל, אבל זה אף פעם לא מתאפשר לצערי.
    מקווה שנגשים את כל שאיפותינו.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.