Tuesday, November 3, 2015

פשוט, טעים ויפה



























אני צריכה לצאת בעוד עשרים דקות, למפגש בנות.
תכננתי לעבור במאפייה לפני, ולא הספקתי.
דבר רדף דבר, עניין זימן אחר,
הזמן שלי התעופף, היום כבר נסגר,
השעון מתקתק, ועוד צריך להשכיב את הקטנה.
׳אפשר להביא בקבוק יין, זה תמיד נחמד...׳, 
אני חושבת לעצמי, ביגיעה של סוף היום.
'אבל בא לי לפנק׳, עצמי עונה לי,
׳עכשיו נזכרת?׳ אני נוזפת וננזפת כאחת,
ומתפנה לפתוח את דלת המקרר.

הוא די ריק, 
אור חיוור, זמזום חרישי מעצבן, 
חצי מיכל חלב, גזר עייף, 
נענע, שראתה ימים טובים מאלה.
תפוחים ירוקים, גבינה צהובה, שלוש ביצים ודי.
עכשיו אני נזכרת, 
לא הגעתי למאפייה היום, על אף שתיכננתי, גם לא לסופר.
׳אפשר לשרוד לפחות עוד יום עם מה שיש, 
סבתא שלי בימי הצנע, שלא לדבר על המלחמה,
הייתה מתקיימת חודש ימים מזה....)׳, 
אני מנחמת את עצמי.
יוגורט דל שומן, ממתין ביתמות במגירה העליונה,
עוד שתי חבילות של זרעי רימונים,
קורצים לי מן המדף האחורי, 
׳היום, מקסימום מחר.׳, הם לוחשים, 
׳מחרתיים, ראי הוזהרת, כבר נירקב, אנחנו לא אחראים.׳
אני שומעת אותם, את כולם.
גרנולה משובחת עם אגוזים, תמיד יש בבית, גם דבש מקומי.
כל אלו יחדיו, בטון חייכני, קוראים לי בשמי.



אני נפנת לספור כוסות אישיות שקופות קטנות, ממלאה אותם בגרנולה, יוגורט דל שומן, plain, משעמם, לבן.
(לו רק היה לי יוגורט יווני, זה היה הרבה יותר מוצלח, מזל שזר לא יידע.) זרזיף דבש, וסוגרת עניין עם זרעי רימונים, לעסיסיות, צבע וסטייל.
תוך כחמש דקות (כולל שטיפת הכפיות!), יש לי מנה חיננית ומזמינה, בריאה ודיאטת במידה, לערב בנות, לקינוח או לבראנץ'.
באלגנטיות, אני מניחה על מגש עץ עם מראה, ו voilà משהיא/וא עוד עלול לחשוב שמדובר בבלבוסטע אנינה. 

רק אני (ועכשיו גם אתם), שותפים לתרמית ולסוד הגדול, באמת, שלא חייבים לעבוד שעות נוספות:-)




רבע שעה של איחור אלגנטי לערב בנות,
כי צריך עוד להתקלח, להתלבש,
להתאפר, להתיז בושם מרענן,
לנשק לשלום את יושבי הבית,
לנהוג, לחנות, להיכנס.
לשמוע 'WOW' גדול,
להישבע, שבאמת, מדובר באלתור קל, (אתם עדי), להתמסר למחמאה.
׳כן, כן, קלי קלות, חמש דקות של עבודה....׳, להבטיח לר', שיככב בבלוג הבא, והנה זה כאן.
כמה פשוט, ככה טעים ויפה.
מתאים לראש השנה, לחג ההודיה,
לסתיו, לבראנץ', לקינוח או בקטנה, לצד קפה ועוגה של אחר הצהריים.
אה, וכהרגלי, פרסומת סמויה,
עוגת הדבש של טל, Eva Sweets שאין כמותה.



1 comment:

  1. Yummmmmmmyyyyyy!
    אם את עושה גם מפגשי בנים - אני לגמרי מגיע :-)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.