Thursday, August 16, 2012

הגיגים מסוכת המציל




׳של מי הילד הזה?׳
׳גברת, גברת, תשמרי על הילדה!׳
׳אמרתי אלף פעם, לא להתקרב למזח!׳
(בצעקה), ׳תשמרו על הילדים!׳
׳יש כאן ילדה קטנה, העונה לשם הילה, מחפשת את אמא סיגל׳, 
׳אמא סיגל, אמא סיגל, מתבקשת לסור לסוכת המציל, הילה מחכה לך׳.
׳חבר'ה, חבר'ה , הים סוער היום, אני מבקש, זאת לא בריכה כאן!׳
׳ילד, כמה פעמים אמרתי לך, לעבור לרדודים, לרדודים, לרדודים!' (בצרחות)
׳סיגל, אמא של הילה, מתבקשת להגיע בדחיפות לסוכת המציל...׳ 
׳ילד, אתה עם הבגד ים הכחול, כן, כן אתה, מה אתה עושה כאילו אתה לא שומע?
תצא, או שאני בא להוציא אותך...׳ 
׳הורים, תשמרו על הילדים!, הים כועס היום׳,
׳ילד, נשבע לך, אני בא, אל תתעסק איתי!׳
׳כוסססססא......׳
'ילדים, לא לגעת בחסקה, זה לשימוש המציל בלבד'.
'אהלן אלי, תעלה, תעלה, לשתות קפה'.
'סתכל, שטוף, שטוף ת'עיניים...'
׳גברת, את עם הכובע, לא ללכת על המזח, מחליק שם...׳, 
׳נו, אל תעשי פרצוף, מה את נעלבת לי? אל תתווכחי.., אני הבוס כאן, אני המציל!'
׳של מי התינוקת שם בחול? היא רצה לכיוון המים׳,
׳חברים, לים יש חוקים משלו׳,
׳אמא של הילה, אני עוד מעט מחתן אותה... כמה זמן?!׳ 

רק בישראל, רק בחום יולי אוגוסט.
עם החול והמדוזות, 
בידור מקומי מפי המציל.
דביק, משעשע וענייני.
שרק תהיו לי בריאים,
ותשמרו על הילדים.


1 comment:

  1. כמה את צודקת! אני מבין כי נקבל מעכשיו בלוגים של STAND UP,
    זה יהיה משעשע ומרנין.לא אתן לך עצות איפה תוכלי למצוא חומרים טובים, התרבות הישראלית מגיעה לשיאים מרקיעים בתחום הזה
    בהצלחה

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.