Thursday, December 22, 2022

נס חנוכה







'לא יהיה ניצחון של האור על החושך,

כל עוד לא נעמוד על האמת הפשוטה,

שבמקום להילחם בחושך,

עלינו להגביר את האור...'

א.ד. גורדון 






זה לא סוד,

שהתקופה האחרונה,

הייתה לי לא פשוטה.

זה לא סוד,

שאחרי השיאים של סלט ישראלי,

נחבטתי ארצה,

ואיתי, עוד הרבה ממאמיני חזון ׳החיים המשותפים׳,

(יהיה טוב, חייבים להמשיך....!)

זה לא סוד,

שהפוליטיקה גומרת עלי.

זה לא סוד,

שאני נחרדת מהמיליציה שקיבל בן גביר,

מההומופוב, שהולך לחנך ילדים,

מהקריעה לגזרים של המשרדים הכי חשובים,

מהתפרקות שלטון החוק,

מהאיום על מערכת בתי המשפט,

מהשיח, רווי השנאה ברשתות,

מהאלימות הגואה ברחובות. 

זה לא סוד,

שגם פה המצב בכי רע,

שאני בחרדה מהקאמבק של המטורלל, 

שלראשונה בחיי, 

אני ממש מוטרדת מהאנטישמיות בתפוצה.

זה לא סוד, 

שאני מרגישה, שנרדמנו כולנו בשמירה.

זה לא סוד,

(וזה אולי המטריד מכל…)

שהיססתי אפילו לכתוב את זה הפוסט....



אבל נסתרות דרכי הטוב,

והנה, אור קטן עוד עתיד להפוך לאור גדול.


אני גאה ונרגשת לבשר לכם, שסלט ישראלי חובר לקונגרס הישראלי.


דווקא בימים אלו, כשהדמוקרטיה הישראלית בסכנה וחלום החיים המשותפים נראה רחוק מתמיד, עלינו להתאחד כדי להגדיל ולהעצים את העשיה ולהשפיע באופן משמעותי.

לכן, החלטנו לחבור לקונגרס הישראלי

השותפות בין שני הארגונים, נובעת מתוך הרצון לקדם חיים משותפים במדינת ישראל ולחזק את הדמוקרטיה הישראלית. 

שני הארגונים מאמינים בדרך של דיאלוג, ככלי ליישוב מחלוקות וסכסוכים, ומבקשים להיטיב את האקלים החברתי בחברה. 

שני הארגונים, נטולי אג'נדה פוליטית, אך מכירים בחשיבות שיח מורכב ופרודקטיבי על אי ההסכמות, מתוך כוונה ליישב מחלוקות בדרך של פשרה וכבוד,

ומתוך אמונה בטוב משותף וברב גוניות, כנכס לחברה.

הקונגרס הישראלי מתחייב להשקיע, להטמיע ולהפיץ את עיקרי התוכנית, מתוך שאיפה להגדיל את היקפה לכלל האוכלוסיה ולהיטיב את השיח בחברה. 

כדי להרחיב את מעגלי ההשפעה של התוכנית, אנחנו בוחנים פיתוח תוכניות חדשות ברוח 'סלט ישראלי.


אנא ראו פוסט זה,

כהבעת תודה אישית על שנים של ליווי ותמיכה במיזם.

בזכותכם…! 

עשרות ילדים ובני נוער נחשפו לקסם סלט ישראלי,

אנשי חינוך וחברי וועדה שילבו ידיים,

כדי לקדם סובלנות ולכידות חברתית בישראל.

ואתם הייתם שם, בתמיכה כספית,

בחיבור מיטיב, בעיצה, במילה טובה,

ובאמונה,

ועל זה, 

לנצח אהיה אסירת תודה.

אני רוצה להודות לרונה קשת, מנכ"לית סלט ישראלי,

על הובלת המיזם, בתבונה, בחריצות, 

בנחישות וברגישות יוצאת דופן.

אני אמשיך ללוות ולתמוך במיזם,

זהו פרק חדש ומשמעותי,

ואני מקווה שנוכל לסמוך על תמיכתכם בעתיד.


בנימה אישית,

בתוך הכאוס הפוליטי של השנים האחרונות,

בחשכת השנאה, הפלגנות והקנאות,

העובדה, שמצאנו דרך להגביר את האור,

היא סוג של נס חנוכה. 

חג אורים שמח חברים,

בהערכה ובהוקרה רבה,

שרון 















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.