Thursday, October 9, 2014

My Way




ובכן, עוד אחר הצהריים של שלהי הקיץ,
אני נוטלת כוס קפה ועוגית לגינה,
ומציעה לקטנה להצטרף אלי עם פעילות יצירה. היא מיד מתקנת אותי שיש לה שיעורים להכין, ומביאה אחר כבוד לחצר, עפרונות, ניירות וסבלנות אין קץ.
עכשיו, היא מבקשת את עזרתי באיות של שמות כל בני המשפחה. אני מחייכת ביני לבין עצמי, ורואה בדמיוני את הימים, שבהם היא תשתוקק לזמן חופשי, אבל בינתיים, ׳אני זורמת׳, מאייתת ומתקנת. ואז, כשהיא כותבת אות הפוכה, בכתב מראה, כיאה לבת גילה, אני מעירה בעדינות שרצוי לכתוב הפוך, ומיד היא משתלהבת ובאסרטיביות ראויה לציון, 

אומרת לי את המשפט הבא;




׳Well, everyone has different ideas....everyone has his own way of doing things;-)'



אני מחייכת ביני לביני, ותוהה מי לומד ממי,
ומי עושה בזה הרגע שיעורים. 

במסגרת תיקוות, איחולים וגם הבטחות לשנה חדשה,
במוצאי יום הכיפורים ולפני שמחת תורה,
לומדת שיעור שיעור גדול מהקטנה,
בי נשבעתי:-) 
  .....To Do the Best I can, To Do it My Way


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.