Monday, April 24, 2017

את כל אשר אבד לי



את השיר הזה כתבתי באושוויץ,
בתרגיל מחשבה ל׳יומן מסע׳,
שהטיל עלינו אלעד.
כתבתי אותו מתוך הריק ואין, 
מתוך השקט והכאב.
כששבתי הבייתה, 
ביקשתי מסיגל ורדי שתלחין,
בזכותה הוא הפך לשיר.
מאז, בכל פעם שאני מקשיבה לו,
אני חוזרת להלך שם,
ומרגישה הכי קרוב לסבא וסבתא שלי.
אהובים, ביום הקדוש הזה,
אני מבקשת לחלוק איתכם את השיר,
הוא מוקדש לכולכם,
להורים, לסבים, לקרובים,
לזכרם, לכבודם,
לשיעור שעלינו ללמוד כחברה.
שולחת מכאן חיבוק חם.


קרדיטים והתנצלות
לחן ושירה: סיגל ורדי
מילים: שרון אשכנזי
צילום: ארכיון משפחת גוטשטיין, 
וארכיון ממשפחתי השניה, 
חברי למסע הבוגרים של תנועת הצופים 2016
עופר תודה.


התנצלות 
קבלו טיוטה ראשונה של השיר,
שרואה היום לראשונה אור, 
ועוד ישופר לעתיד לבאות. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.